Det är idag det gäller!

Jag har länge varit på jakt efter ett mer meningsfullt arbete, ja meningsfullt för mig alltså. Att arbeta som fritidspedagog ska verkligen inte underskattas för det är ett jätteviktigt arbete och fritidspedagogen kan ha väldigt stor och viktig betydelse för barnen han/hon arbetar med. Men för mig, nej jag behöver något mer för att känna att jag utvecklas personligen och för att känna att jag gör ett bra jobb. Den sista tiden innan Lilly föddes var jag verkligen inte tillfredsställd med vad jag gjorde och bestämde mig för att göra allt för att inte behöva återvända till jobbet som fritidspedagog efter föräldraledigheten.

Idag kl 13,15 ska jag vara på anställningsintervju! Och det är för ett jobb som verkligen matchar allt jag vill 😉 Det handlar om hälsofrämjande insatser inom kommunen. Känns pirrigt och jättespännande. Återkommer när jag vet mer…..

2 tankar på “Det är idag det gäller!

Lämna en kommentar